Frakt

Alla försändelser är försäkrade.

Om en försändelse är skadad byter vi ut den. Fraktkostnaderna kan ses i VARUKORG, genom att välja land och region för leverans. Leveranstiden beror på avståndet till önskad adress. Alla försändelser serveras till kunder mellan 8:00 och 13:00. Om du inte är nåbar vid första leveransen kommer leveranstjänsten att försöka leverera paketet en gång till innan det returneras till säljaren. ​De önskade produkterna kan efter överenskommelse hämtas på företagets HUVUDKONTOR. INNAN du undertecknar mottagningsbeviset, kontrollera varan och se till att den köpta varan inte är transportskadad. Om så är fallet, meddela oss omedelbart genom att tillhandahålla undertecknad officiell RAPPORT, där det tydligt måste anges, att varan skadats vid transporten och BILDER på emballage och skadan på produkten.

De klagomål som inte inkluderar den officiella undertecknade rapporten och bilder kommer inte att beaktas.

VI RENGÖR, VI ÅTERSTÄLLEr, VI ÅTERUPPLIVAR

Rengöring

Fler saker borde bevaras och rengöras istället för att bytas ut mot nya. Vår idé är att ge dig det bästa alternativet för din hem- eller arbetsmiljö.

Kundvård

Vi erbjuder full support och kunskap om ultraljudsrengöring. Vårt team är redo att förbättra ditt arbete och hjälpa dig att arbeta mer effektivt än någonsin.

Utveckling

Vårt fokus är att lyssna på våra kunder, förstå deras behov och tillhandahålla den exceptionella nivån av ultraljudsrengöring med ett brett utbud.

If you want to stay up to date with all the news, please sign up for our newsletter